بازدید 1319

تأکید بر تکمیل  بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تلاش و همت مسئولان باید مضاعف شود تا بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده خوی تا فرارسیدن فصل سرما تکمیل شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 20 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار محمدحسین رجبی عصر چهارشنبه در ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های مختلف در بازسازی مناطق زلزله‌زده، افزود: انسجام و وحدت رویه در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده با مدیریت خوب استانی و شهرستانی به یک الگو تبدیل شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در این زلزله به‌خوبی از ظرفیت شهرستان، خیران و مردم در دو مرحله امدادرسانی و بازسازی استفاده شده است.

فرماندار خوی نیز در این جلسه با اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی گفت: در زلزله ۱۳ مهر پارسال که ۱ هزار ۱۰۰ واحد خسارت کامل دیده بودند ۸۰ درصد واحدهای مسکونی ساخته شده است مردم در زیر سقف خانه‌های جدید قرار گرفتند.

ذبیح‌الله کاظمی با اشاره به زیبایی‌های زلزله‌های خوی تصریح کرد: باتدبیر استاندار آذربایجان غربی بنیادهای مختلف ایران اسلامی وارد عمل شدند و همه سیمان و میل‌گرد زلزله‌زدگان را تأمین کردند.

وی تأکید کرد: اگر تسهیلات بازسازی پرداخت شود تمامی واحدهای خسارت‌دیده تا شهریورماه تکمیل می‌شود.

فرماندار خوی با تقدیر از خدمات سپاه بسیج نیروهای مسلح در زلزله خوی گفت: خدمات ارزنده این قشر در روند امدادرسانی و بازسازی هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر با ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار ۲۷ باب مدرسه با مشارکت و همراهی گروه‌های جهادی بازسازی و ۱۴ باب مدرسه نیز از نوساخته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست